Terapeut Leoš Ševčík v rozhovoru pro magazín Moje psychologie kromě jiného vysvětluje, jak se může otevřená komunikace o smrti stát klíčem k intenzivnějším prožitkům a lepším vztahům s okolím. Člověk se může podle Ševčíka s vědomím vlastní smrti vyrovnat, pokud se zaměří na dvě oblasti: „Dávkovat si nějaké své vystavování tématu smrti, to je ta první. A nebát se žít, vystavit se životu, to je ta druhá. Obě se prolínají a hodně doplňují, protože není života bez umírání a naopak.“ Více v inspirujícím rozhovoru zde:
Nová aplikace Death Clock, vyvinutá společností Most Days, využívá umělou inteligenci k předpovědi data úmrtí na základě detailních informací o vašem životním stylu. Po zodpovězení otázek týkajících se pohlaví, věku, zdravotního stavu a návyků, jako je hladina cholesterolu, cvičení, příjem vody, stres, spánek či vztahy, aplikace odhaduje délku vašeho života a nabízí doporučení pro jeho prodloužení. Cílem aplikace není pouze šokovat, ale také motivovat uživatele ke zdravějšímu životnímu stylu. Od července si ji podle průzkumu společnosti Sensor Tower stáhlo přes 125 tisíc lidí.
Organizace Cesta domů otevřela v Praze v Žitné ulici nový dobročinný obchod, který je zaměřen na podporu nevyléčitelně nemocných. Nabízí širokou škálu zboží včetně knih a dárků a poskytuje prostor pro komunitní setkávání. Prostory pro obchod poskytla Nadace Olgy Havlové. Starostka Prahy 1 Terezie Radoměřská vyjádřila projektu svou podporu a doufá, že se obchod stane místem solidarity a pomoci.